XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Derek-ek bere izen eta aditz taulak eraikitzen dituen ikasle belaunaldi bat sortuko al luke?
Ziuraski, halako metodoek partzialki arrakasta izango lukete, baina zenbait ikaslerentzat porrota suposatuko lukete.
Hauek ez dira alferrikako galderak, horrelako gauzak hizkuntz irakaskuntzaren historian behin eta berriro gertatu baitira.
Letra-gizonen gizarte-prestigioa dago Gramatika-ltzulpenezko Metodoaren atzean, eta hizkuntzalari antropologikoek II. Mundu Gerratean izan zituzten lorpen praktikoek beren metodologia sortu zuten.
Batak bestaren atzetik, berritzaileek
Irakasle batek ere ikasle guztiek bera bezalakoak izan
Beraz, zera gogoraraziko dut, esperientzia bat edo printzipio gutxi batzuk hartu eta hauek
Norbaitek teknika berri bat eskaini edo beste planteamendu bati heltzeko eskatzen didan guztietan, zera pentsatuko dut:
1. Hizkuntz ikaskuntzan, noizean behin
Jadanik Moulton aipatu dut, eta Larson eta Smalley.
Beste bat Paul Pimsleur-en
Hizkuntz irakaskuntzari
Arlo horretako aditu askoren idatziak dakartza, Andrew Cohen-en ikasleen behaketen deskribapenak barne.
Gaiari buruzko azterketa-mugarri bat N. Naiman, M. Frô*hlich, H.H. Stern eta A. Todesco-ren
2. Karl Diller-en aipamena
3. Memoriaren izaera aktibo eta sortzailea J. D. Bransford-en
Liburu hau hizkuntzen ikaskuntzari buruzkoa ez bada ere, oinarrizko kontzeptuen garapen ezin hobea dela eta, irakurtzeko eta erabiltzeko oso atsegina da.
Gai hau gehiegi ezagutzen ez dutenentzat, oso irakurgarriak diren beste bi liburu Ulric Neisser-en
4.